دسته‌بندی نشده

کتاب‌های آموزش گیتار عموماً شامل تمام تکنیک‌ها و متدهای مهم گیتار هستند که به هنرجویان تازه‌کار موسیقی کمک می‌کنند تا نوازندگی را در مدت‌زمان کوتاهی یاد بگیرند. گیتار از پرطرفدارترین سازهای جهان است ازاین‌رو تنوع زیادی در خرید کتاب گیتار  آموزشی در زمینه‌های مختلف  گیتار وجود دارد.

بهترین فیلم‌هایی که مضمون موسیقی دارند

فیلم‌هایی که دارای مضمون موسیقی هستند و داستان آن‌ها برمبنای این موضوع می‌چرخد همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته‌اند.
فیلم‌های زیادی با این مضمون در سینما ساخته شده که به موفقیت‌ها و جوایز مختلفی دست یافته‌اند. معرفی بهترین این آثار کار بسیار دشواری به حساب می‌آید.
در ادامه قصد داریم برخی از فیلم‌هایی که به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند و توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

سفر یکی از بهترین تصمیم ها برای رهایی از مشغله های فکری و دوری از هیاهو است. بهترین راه کمک به خود برای رسیدن به آرامش، رفتن به یک سفر به مقصد یکی از شهر های ایران مانند مشهد است. اما همواره یکی از دغدغه های اصلی مربوط به چگونگی جا به جایی و انتخاب وسیله نقلیه بوده است. به نظر شما بهترین وسیله نقلیه برای سفر کدام است؟ شما می توانید برای سفر از راه های زمینی: با قطار و اتوبوس و یا از راه های هوایی با استفاده از هواپیما، در شهر های مختلف کشورمان جا به جا شوید. به نظر شما سفر با کدام یک از وسایل نقلیه مزیت های بیشتری دارد؟ هواپیما بهترین و پر سرعت ترین وسیله نقلیه برای سفر است. با خرید بلیط هواپیما مشهد می توانید طولانی ترین مسافرت ها را در کمترین زمان ممکن به مشهد داشته باشید.

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با 6 مزیت سفر به هواپیما آشنا شوید.

سفر یکی از بهترین تصمیم ها برای رهایی از مشغله های فکری و دوری از هیاهو است. بهترین راه کمک به خود برای رسیدن به آرامش، رفتن به یک سفر به مقصد یکی از شهر های ایران مانند مشهد است. اما همواره یکی از دغدغه های اصلی مربوط به چگونگی جا به جایی و انتخاب وسیله نقلیه بوده است. به نظر شما بهترین وسیله نقلیه برای سفر کدام است؟ شما می توانید برای سفر از راه های زمینی: با قطار و اتوبوس و یا از راه های هوایی با استفاده از هواپیما، در شهر های مختلف کشورمان جا به جا شوید. به نظر شما سفر با کدام یک از وسایل نقلیه مزیت های بیشتری دارد؟ هواپیما بهترین و پر سرعت ترین وسیله نقلیه برای سفر است. با خرید بلیط هواپیما مشهد می توانید طولانی ترین مسافرت ها را در کمترین زمان ممکن به مشهد داشته باشید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با 6 مزیت سفر به هواپیما آشنا شوید.

آیا با شرکت در کلاس گیتار آنلاین می توان گیتار زد ؟

آیا با شرکت در کلاس گیتار آنلاین می توان گیتار زد ؟

اگر شما هم از علاقمندان به گیتار باشید و یا دوست دارید در کلاس گیتار ثبت نام کنید قبل از هر چیز باید بدانید به چه سبکی گرایش دارید. سبک های مختلف گیتار شامل سبک پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو ، کانتری ، بلوز و جز می باشد. اما معمول ترین سبک آن که شاید سبک پاپ و کلاسیک باشد که در ادامه در مورد تفاوت این دو سبک و نحوه آموزش آن اندکی بیشتر صحبت می کنیم. گیتار سبک های مختلفی دارد که همگی آن ها جذاب و زیبا است. ولی توصیه ما این است که ابتدا به یادگیری گیتار در سبک کلاسیک بپردازید چرا که سبک اصولی گیتار است در این سبک شما به طور اصولی و صحیح موسیقی را می آموزید.

در سایت اشتراک ویدئویی ویدائو  می­توانید علاوه بر تماشای فیلم های ایرانی و خارجی و دانلود فیلم ، دانلود کارتون، دانلود کلیپ آشپزی، دانلود کلیپ آرایشی، دانلود آهنگ را نیز به صورت همزمان انجام دهید.

سایت اشتراک ویدئویی ویدائو که از لحاظ ظاهری شبیه سایت آپارات و یوتیوب است، قابلیت بسیار کاربردی دانلود آهنگ و اشتراک گذاری آهنگ را نیز به سایت خود اضافه کرده است و می توانید بسیار راحت با لینک دانلود آهنگ، آهنگ دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

آموزش گیتار الکتریک در خانه

امروزه اهمیت یادگیری موسیقی و نواختن یک نوع ساز بر کسی پوشیده نیست و افراد علاقمند همواره دنبال راهی برای یادگیری ساز محبوب خود می‌گردند.

از طرفی سبک‌های موسیقی و سازها بسیار متنوع هستند تا توصیه کنیم افراد پیش از شروع یادگیری حتما در مورد نوع ساز و موسیقی خوب تحقیق کنند.

به عنوان مثال، آموزش گیتار الکتریک یکی از شاخه‌های یادگیری موسیقی با طرفداران بسیار زیاد است، اما برای یادگیری آن حتما از یک مدرس گیتار الکتریک و استاد حرفه‌ای کمک بگیرید و به صورت خودآموز آن را شروع نکنید.

در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد یادگیری این ساز توضیح دهیم و بگوییم چرا باید گیتار را خودآموز یاد نگیرید.

تاکنون به آموزش آهنگسازی در منزل فکر کرده‌اید؟ به آهنگسازی با نرم افزارها چطور؟ آیا برای دانلود نرم افزارهای آهنگسازی به سراغ بیتستان رفته‌اید؟ اگر به مقوله آهنگ و موسیقی علاقه‌مندید با ما همراه باشید.موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما انسان‌ها شده ‌‌است. نواختن، تدوین و تنظیم آهنگ‌ها نیز بخش جدایی ناپذیر موسیقی هستند. علاقمندان بسیاری وجود ‌دارند که جهت یادگیری وآموختن موسیقی قدم برمی‌دارند و در این میان هنرمندان و دنیای دیجیتال با ‌امکان استفاده ازنرم افزارهای آهنگسازی، وب‌سایت‌ها و دوره‌های آموزشی آهنگسازی همچون چراغی مسیر این هنر دوستان را روشن می‌نمایند. موسیقی‌ها چه با کلام و چه بی کلام، نوایی آرامش بخش برای جزء جزء فرهنگ و زندگی ما شده‌اند. آهنگ‌های مخصوص کار و فعالیت، آهنگ‌هایی مخصوص جشن و سرور، آهنگ‌هایی مخصوص عزا و… خود جلوه‌گر جایگاه موسیقی و آهنگسازی در فرهنگ‌ها هستند.

در این مقاله یک سایت کاربردی برای افرادی که در زمینه ساخت کلیپ و آهنگ فعالیت می کنند معرفی خواهیم کرد، این سایت ایرانی بیش از 10000 هزار آهنگ بی کلام برای ساخت کلیپ و ویدیو دارد.

همچنین می توانید انواع افکت های صوتی که در ساخت آهنگ یا موسیقی متن فیلم به کار می روند را از این سایت دانلود کنید.

سایت استوک موزیک یکی از بزرگ‌ترین وب سایت های ایرانی در زمینه دانلود آهنگ های بی کلام و افکت های صوتی می باشد که با دارا بودن بیش از 10000 هزار فایل صوتی، یکی از بزرگترین کتابخانه های موسیقی و افکت صوتی وب فارسی به شمار می رود.

انواع افکت صوتی برای ساخت موسیقی و کلیپ

اگر کار شما ساخت موسیقی فیلم، آهنگ یا کلیپ های ویدیویی می باشد، بی شک استفاده از افکت های صوتی، جز جدایی ناپذیری از کار شما به حساب می آید.

استوک